Panduroköp..

God morgon! Idag blir det julstök innan jobbet. Vi har satt upp stakar och en julstjärna men men har jag inte hunnit. Så idag kommer julgardinerna upp. Jag kommer hem strax efter elva i kväll från jobbet sen i morgon ska jag upp tidigt för att åka med en kompis till Stockholm. Vi ska gå på julmarknaden i Gamla Stan. Jag har hört att den är mysig. Vet någon? Jag ska försöka skriva någonting när jag är där om det funkar från min telefon. Fungerade inte sist så vi får se. Men jag kan testa här hemma igen först.
Igår fick jag ett paket från Panduro förresten (Lycka).
Här är en del av de jag fick.
Två till glasflaskor till glöggen jag ska göra.


Julpapper.


En liten trälåda som jag tänkte stoppa glögg och hemmagjort godis i och ge bort på julafton. Perfekt att ha som gå bort present. Visar er hur de blev sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0