Köpta julfilmer

Hej på er! Tänkte skriva här innan jag åker till jobbet.
Jag har ju helt glömt bort att visa er filmer jag har köpt för några veckor sedan.
Ensam hemma box & Kaspar i Nudådalen


Mina absoluta favoritfilmer vid jul! Ettan är ju en självklar favorit men jag gillar trean också. Vilken tycker ni är bäst?


Och här är den bästa julkalendern genom tiderna! Kaspar i Nudådalen. Den här julkalendern kommer jag även visa varje dag fram till jul från första december. Det här får bli min julkalender här på bloggen. Jag har tittat på den här kalendern varje år sedan 2001 och jag har ännu inte tröttnat så självklart måste jag lägga upp den här på bloggen också.

Kommentarer
Postat av: Emma - 24 december

Sv. Ja men det gör ju absolut ingenting, en sådan bra kalender kan man ju bara inte se för många gånger =D

2011-11-07 @ 10:50:39
URL: http://tjugofjardedecember.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0