årets första lilla julbak

Förra veckan fick jag hem lite saker från panduro som jag hade beställt. Jag tänker inte gå in på allt jag köpt i detalj nu utan det kommer ni nog få se mer framöver vad jag gör för julpyssel av det.
Men så fort jag har beställt nått från panduro och fått det hem så känns det som att jag måste beställa nått mer fort. Jag tror det nästan är lite farligt, haha. Jag kommer nog bli ruinerad på panduro! Men det är just nu när det börjar närma sig jul som jag blit helt tokig i pyssel och bak.
I helgen gjorde jag årets första mjuka pepparkaka som var helt underbart god! Den är självklart slut nu.. Jag fick en bit och min pojkvän åt resten (fortfarande lite sur över det). Ändå så tjatar han efter mer, haha. Men jag får väl vara glad att han tycker om det jag bakar i alla fall.
Lite pyssel från panduro. Bland annat wellpapp, scrapbookingpapper, snöre osv..

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Åhh så roligt med pyssel :D

2011-10-25 @ 22:48:26
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0