Bloggen kommer vara till för inspiration

Hej och välkomna till min nya blogg! Jag är ett stort fan av julen, faktum är att jag är helt galen i julen. Det är det absolut bästa jag vet. Trots att det bara är 6e september så ha jag redan börjat fundera på julen. Jag försöker få bort tankarna för även jag tycker att det är lite väl tidigt men ibland kan jag bara inte låta bli.
Så min blogg kommer hållas igång under jultider då jag kommer visa mina julbak,julpyssel och julklapparna som jag gör. Allt som har med julen att göra helt enkelt!
Varför jag startar den här bloggen nu är för att jag vill inspirera och försöka ge er en härlig stämningsfull jul och njuta av hela december precis som jag gör.
Jag har redan beställt lite smått pyssel från panduro som jag väntar på så jag börjar redan nu att köpa lite saker så jag har tills jul. Så vi hörs snart!
Mina julklappar som jag gjorde för flera år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0