Julkalender 2011

De här årets julkalender tror jag kan bli bra faktiskt. De senaste åren har varit totalt värdelös. Jag vet inte om det beror på att man har blivit äldre eller om det bara har varit lägre klass de senaste åren.
Men en julkalender för mig ska ge julstämning, det ska vara massor med snö och mycket julpyssel och mysigt stunder. Julkalendern är ju till för att ge oss sakna men säkert lute julstämning. Det ska trampas upp mer och mer ju närmare 24 December man kommer.
De här året heter kalendern Tjuvarnas jul och utspelar sig vid sekelskiftet 1900-talet vilket jag tror kommer bli jätte bra. Gammal julstämning från förr brukar ofta slå allt så jag håler tummarna!
LÄNK

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Tror precis som du, gammal julstämning gör massor! Så jag hoppas. Kul med en ny julblogg, välkommen!!:)

2011-09-28 @ 12:19:47
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0