Pandurobeställning

För några veckor sedan beställde jag lite saker från panduro så jag har lite pyssel att göra till jul. Det kommer garanterat bli mer beställningar innan jul men jag tar lite i taget.
Detta köpte jag :
Lite glitter till jul funkar alltid. Kommer visa sen vad jag kommer använda det till.
Pappersark med noter på. Jag tycker det är så himla fint! Jätte fint att dekorera med eller använda det till små paket.
Små papper med fina motiv på. Bra att dekorera tex julkort med.
Dessa fna mönster kan man klistra på blockljus så man får fina motiv. Perfekt att ge bort!
Det här är sånna man skrapar eller gnuggar på pappret så dom fastnar. Jag har aldrig provat så jag vet inte riktigt hur det går till än men det ska undesökas! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

åhåå, vilket ögongodis! Blev sugen på pyssel nu nämligen :) Jättefina grejer!

2011-09-29 @ 20:02:00
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0