Julklappsinslagning

God morgon! Klev upp tidigt i morse och tittade på julkalendern på tv och drack mjölk och åt pepparkakor. Alltid mysigt!
Igår kväll slog jag in några julklappar, har fortfarande några kvar som jag har beställt men som inte har kommit än. Men här är några av mina paket som jag gjorde igår. Vissa resten lite semare.
Ett simpelt paket med brunt papper, tårtpapper och en rosett.


Har gjort som en liten påse med en solfjäder på. Perfekt att använda julgransglitter om det krisar med snöre också .


Simpelt. Perfekt om man har lite tid. Har köpt asken från panduro. Dekorera med en snöre sen är det klar. Snyggt och enkelt.


Mer paket visar jag senare.


Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Roliga idéer! :) Jag är helt värdelös på att slå in snygga paket :P

2011-12-17 @ 11:41:23
URL: http://amandasjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0