Första advent

Hejsan! NU är jag hemma! Har haft en jätte trevlig helg i Stockholm. Men nu är jag trött och slut och jag sitter och tittar på Beck nu och dricker glögg. Så de här blir en kortis så skriver jag mer i morgon.
De är första advent idag och en mycket misslyckad sådan. Vid advent vill jag kliva upp en aning tidigare, äta gröt och tända ett ljus. Men den här gången var det stressigt, tungt att bära och dålig julstämning på hotellet.. Synd.. Men Bättre lycka nästa advent!
Härliga dekorationer vid Stureplan.
Mer bilder får ni senare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tråkigt att din första advent inte blev riktigt som du önskade, men det får du kompensera på andra advent även om det inte är riktigt samma sak :)

2011-11-28 @ 06:09:13
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Lina

SV: Självklart ska jag berätta hur den smakade! :D

2011-11-28 @ 20:07:06
URL: http://www.sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0