Saltkråkan

Nu är timmen sen men jag tänkte vara uppe ett tag till. Jag jobbar kväll till veckan så jag måste vänja mig vid att vara uppe länge om kvällarna. Som jag skrev i morse så började jag dagen med Sunes Jul. Men en stor del av dagen har även gått åt till att titta på bland annat Saltkråkan och Barna i Bullerbyn när dom firar jul. Mysigt!


Jag kommer ihåg att när jag var liten älskade jag att titta på när Teddy och Freddie (Stavas dom så?) bakade pepparkakor. Och när Tjorven fick gröt och gav det till tomten. Så Gulligt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jag har länge kollat efter Saltkråkans julavsnitt! Men finns Bullerbyn's julavsnitt också på film ?

2011-11-07 @ 19:51:57
URL: http://www.sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0