Stora juljournalen

God morgon på er! Ni andra kanske sitter i skolbänkarna nu och räknar matte för fullt eller sliter på jobbet. Jag sitter framför datorn och väntar på att få jobba. Det är så skönt när man jobbar kväll så man får ha sov morgnar varje dag. Nästa vecka blir det att man ska upp 04.55 varje morgon.
Men men nog om det.
Jag älskar ju julidningar, jag köper så fort det har kommit en ny i butiken. Jag försöker att inte köpa alla för det är ganska många som inte är bra också, men en del i alla fall. Men min absoluta favorittidning är Jul Journalen som jag har köpt varje år sedan 2005 av jultidningsförlaget Fem Förlag. Jag tycker den är den absolut bästa tidningen att titta i vid jul. Dock har dom blivit lite sämre med åren men det är självklart en smaksak. Jag gllar traditionell ju, inte en jul med massa olika färgen. Jag vill ha grönt, rött, brunt och vitt.
Här har vi årets Jul journal


Här är min lilla samling. Dock TROR jag att det ska vara en till från 2004. Är det någon som vet? I så fall vill jag ha den!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har inte köpt den faktiskt, men jag skulle vilja. om jag hade råd:)

2011-11-09 @ 10:55:13
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Ulrika JanssonBorssen

Hejsan
Söker förtvivlat efter ett vinterlandskap med små leksaks plastdjur rävar rådjur mm som jag tror att jag sett i stora juljournalen
Kanske du kan hjälpa mig vet du om du sett detta isf vilken tidning (år)
Med vänlig hälsning, Ulrika

2013-11-15 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0