Mynte

Då var det äntligen helg igen. Har haft en jobbig morgonvecka då jag stiger upp 04.55 varje morgon vilket jag tycker är extremt jobbigt.Nästa vecka kommer jag jobba kvällar så då slutar jag 23.50. Är faktiskt skönare för jag är absolut ingen morgonmänniska!
Som ni kanske har läst så älskar jag IB Laursens kollektion Mynte så jag har beställt tre skålset i färgen mint och jag fick hem dom i början av veckan. Så himla fina! I dom här kommer alla mina bakverk blandas i både i jul och under resten av året.
Vad tycker ni? Är dom fin? =)

Kommentarer
Postat av: Emma - 24 december

Sv. Ja, jag känner mig faktiskt lite osäker om jag ska använda blockljus eller vanliga ljus till adventsljusstaken, i och med att ett vanligt ljus brinner jämnt eller hur jag ska förklara. Blockljusen är ju så tjocka så de blir stearin kvar längst ut på ljuset och i mitten runt veken är det ett hål. Och man vill ju liksom se skillnaderna mellan ljusen på de olika adventsdagarna =)

2011-10-21 @ 19:49:20
URL: http://tjugofjardedecember.webblogg.se/
Postat av: Victorias Jul

Dom är superfina, jag är också ett stort fan av mynte serien. Jag fick de där skålsetet i julklapp ifjol.

2011-10-24 @ 19:22:13
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0