bordsplacering

OJ vad nära det är nu!! Jag är lite ledsen för det... Snart är ju allt slut och man går tillbaka till den vanliga vardagen (Gillar inte den.) Julen för mig är det bästa som finns och det är då jag är som lyckligast, under hela december månad. Men dom här två dagarna kommer bli riktigt mysiga. Ikväll ska jag till min mormor för hon bjuder på mat. I morgon på dagen ska jag till pappa och fira jul, sen åker jag till mamma på kvällen. MYS!
Men hemma hos mamma är det jag som ska stå för dukning och sånt för det älskar jag att göra! Men i år körde jag på väldigt enkelt men jag tror ändå det kommer bli snyggt.
Här har jag gjort servetthållare i papper. Har klippt ett lutet jack på varje sida som jag fäster ihop bak och jag har satt fast namnbrickor så gästerna vet vart dom ska sitta.


Jag får inte bilden rätt!!
Men så här kommer det se ut om ni luckas vända huvudet så långt. I morgon tänkte jag ta en granriskvist och sätta fast så det får lite färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0